Dronų servisas

Dronai.lt yra oficialus DJI atstovas ir importuotojas Baltijos šalyse. Siekdami užtikrinti geriausią patirtį naudojant šių gamintojų produkciją siūlome dronų (ir kitų DJI gaminių) garantinio ir pogarantinio aptarnavimo paslaugas.

DJI oficialus servisas

Oficialus DJI servisas siūlo visos DJI produkcijos garantinį ar pogarantinį aptarnavimą, įskaitant ir negarantinio sudaužymo/sugadinimo atvejus. Servise nemokamai yra aptarnaujami Europos rinkai skirti, galiojančią garantiją turintys DJI produktai, taip pat už papildomą mokestį remontuojami kitoms rinkoms skirta DJI produkcija. Remonto šiame servise su siuntimu ir parsiuntimu trukmė nuo 2 savaičių.

Pagrindiniai serviso privalumai:

Daugeliu atvejų servisas neatlieka remonto darbų, tik įvertina naujų detalių kainas bei remonto laiko sąnaudas ir klientui pakeičia produktą į naują;
Pakeitus produktą nauju iš naujo pradeda galioti 90 dienu gamintojo garantija (net jei produktas jau nebeturėjo galiojančios garantijos);
DJI FLY programėlėje esanti skrydžio informacija (logas) palengvina garantinio gedimo įvertinimo procesą ir jei yra kokių požymių, kad dronas galėjo nukristi dėl elektronikos gedimo, ši informacija užtikrina sklandų garantinį drono pakeitimo procesą.
Šiame servise neremontuojami gaminiai, kurie turėjo kontaktą su vandeniu (ant elektronikos yra vandens indikatoriai, kurių spalva keičiasi esant sąlyčiui su vandeniu). Tokiu atveju gamintojas gali pasiūlyti tik produkto keitimą į naują.

Kainos:

Garantinis aptarnavimas – nemokamas, atliekant remontą - diagnostika nemokama, mokama tik už atliktus remonto darbus. Dėl apytikslių remonto (pakeitimo) kainų rašykite info@dronai.lt

Prieš siunčiant droną, užpildykite šią formą: Nuoroda į formą

Siųskite droną kurjeriu: Mindaugo g. 16, 03225 Vilnius

Daugiau informacijos:
+370 639 66755
info@dronai.lt

Prekė pridėta į norų sąrašą